Bijgewerkt op: 8 mei 2019
Daags na de G14 Event Game spreek ik Jan-Maarten Luijnenburg, een van de bedenkers van het winnende concept van de Event Game. We planden het gesprek op een geschikt moment en dat bleek vanuit de auto te zijn: “Dan kan ik lekker productief zijn, anders vind ik de autorit zonde,” vertelt Jan-Maarten, sinds 3 jaar senior producer bij BINK. Als woordvoerder van het Event Game-team dat won met een bedacht concept voor het event ‘Randstad 60 jaar’ vroeg ik hem het hemd van het lijf...

Beroep op creativiteit
“Het was de eerste keer dat ik meedeed aan de Event Game en ik vond het meteen een van de leukste sessies van G14 tot nu toe. De inspiratie die ik heb opgedaan zit ‘m niet in het resultaat, maar in het proces ernaartoe.”
In de uitnodiging werd een beroep gedaan op de creativiteit van G14-leden, maar ook op hun vermogen om in teamverband een project van wereldformaat te bedenken én te presenteren. Randstad bestaat 60 jaar in 2020; een uitgelezen moment om het succes van dit internationale uitzendbedrijf te vieren. Aan G14-leden de uitdaging hiervoor een eventconcept te ontwerpen en te presenteren aan senior professionals van Randstad in hun Nederlandse headquarters.
Ans Lardinois, Communications & Events Manager, Randstad Holding: “Wij hebben dit in een iets aangepaste vorm 5 jaar geleden ook gedaan in samenwerking met het Genootschap voor Eventmanagers. We waren daarom ook meteen enthousiast toen G14 ons benaderde. Het is voor ons waardevol om van jonge professionals uit het vakgebied creatieve ideeën aangereikt te krijgen voor onze aanstaande jubileumviering. Temeer omdat deze groep sterk overeenkomt met onze interne doelgroep.”
