top of page

Beter een bord voor je kop

Salesmensen in hospitality-omgevingen hebben het niet gemakkelijk. Getraind als ze zijn in gastvrijheid en dienstbaarheid, moeten ze die instelling naast zich neerleggen tijdens salesgesprekken met potentiële gasten. Want die moeten ze bestoken met vragen, vragen en nog eens vragen en ze mogen ze zeker niet laten wegkomen met flauwe smoesjes (‘we hebben de offerte nog niet kunnen bekijken, misschien volgende maand?’). Inderdaad, dan heb je naast al je salestalent en -skills vooral baat bij een bord voor je kop.


Om de leden een hart onder de riem te steken en te voorzien van nog meer kennis over sales organiseerde G14 voor haar leden een seminar over dit onderwerp. Een schot in de roos, zo bleek, ruim 90 leden gaven acte de présence op 18 juni jl. Zij ondergingen een workshop-carrousel verzorgd door drie experts op het vakgebied, te weten Anne-Mieke van den Hoeven, Thijs Peters en Daan van de Kamp. Een en ander vond plaats in het schitterend gerenoveerde Gooiland; de dagelijkse we